miercuri, 30 iulie 2008

elogiu femeilor adevarate

Nu am mai scris demult pe blog, in principal, pentru ca nu am mai avut timp. S-au inamplat cateva "modificari" in viata si in programeul meu zilnic, astfel incat mi-a fost greu sa mai trec si pe aici, oricum nu sunt o bloggerita infocata, dar orisicat.

Am citit acum un text care m-a miscat, m-a impresionat si mi-a placut foarte tare, demult nu am mai gasit o compozitie asa reusita si plina de mesaj. Da, este despre femei. Da, sunt feminista. DA, asta ar placea si unui tip cu un dram de minte in inima ;))

Elogiul ii apartine lui Dragos Bucurenci, eu am postat un fragment din acest articol aparut si in revista THE ONE.

ENJOY!

"Ele ne conving să n-o mai ardem aiurea, de dragul lor ne transformăm din distruşii de azi în supravieţuitorii zilei de mâine, ai lor sunt copiii pe care ne trezim peste noapte că vrem să-i concepem. Ele sunt fericitele pe care ne dorim să le iubim non-stop şi pe care nu reuşim să le mulţumim decât cu intermitenţe. Ele ne răscolesc nopţile, trecutul şi corespondenţa. Femeile ţesute în atelierele ascunse ale minţilor noastre, proiecţiile fantasmatice ale mamelor, traumelor şi ale copilăriilor noastre."

Un comentariu:

Leo spunea...

Bucurenci este idiot