sâmbătă, 11 aprilie 2009

Muzica si planuri de weekend?

Nu voi ajunge prea curand la un concert al fratilor Kings of Leon si nici la Interpol, dar bine ca m-am dus la Alexandrina Hristov , nu de alta, dar mi se parea foarte greu de gasit fata asta plina de talente. Mi-a placut, putin cam moale, dar au compensat alte elemente :) Coperta albumului este prea creepy...mie nu imi prea place, dar sigur mi-a ramas imprimata pe retina, deci a avut efectul scontat.

Ah, bine, m-a dezamagit maxim ca nu a cantat "Avionul de aur", desi am tipat pe acolo degeaba. Ea n-a vrut si n-a vrut :| Abia astept sa-mi motiveze decizia asta neinteleapta a ei. In urmatorul interviu:D


Cat despre weekend....exista vreo 6-7 targuri la care sa-ti cheltuiesti banii, targuri cu cadouri de Florii, de Paste, cu chestii handmade, voi face o vizita sigur la MTR si la Carturesti. In rest, nu ma prea intereseaza cadourile de Paste si nici nu prea inteleg de ce se dau ...aa..poate ca e ca atunci cand, la slujba de Inviere, aud pe cate unul care, dupa ce a luat lumina, isi suna prietenii si tipa in telefon "La multi ani, ba!" ...da, frate, sa mori tu..la multi ani ;)

Un comentariu:

cecauteuinviatamea spunea...

si preferata mea este tot "Avionul de aur"