miercuri, 6 mai 2009

Eveniment important in viata mea...D60

In sfarsit, s-a intamplat sa fiu si eu posesoarea unui DSLR si anume unui micut, dar destept Nikon D60 cu obiectiv Nikon AF-S 18-55mm. Diferenta este imensa intre ce am avut pana acum, adica Sony DSC - w200 de tipul P&S de la toate caracteristicile aparatului pana la obiectivul care, desi nu este foarte mare, ma multumeste pentru inceput :)

Am fost sa-l cumpar de la magazinul f64, care m-a fascinat cu toate aparatele foto, obiectivele si umbrele lor din sediu. Ei primesc si comenzi online la f64.ro, dar m-am dus sa-l ridic personal ca sa nu mai platesc curieratul. Desi trecuse de ora 19, atunci cand se inchide magazinul, personalul a fost foarte amabil si m-a primit cu entuziasm, ba chiar au mai asteptat si dupa mine fara sa ma grabeasca in vreun fel.

Asadar, ziua mea a fost ieri, imi mai lipsea tortul, fiindca ar trebui sa mentionez ca Niku' meu a fost cadou de la el ;;) (i se iarta un sfert de pacate la faza asta:D) Acum urmeaza sa invat sa-l folosesc la maximum, sa nu ma plafonez intr-un Auto neoriginal, caci cum se zice..nu conteaza doar obiectivul (aparatul), ci si fotograful. Ma pun pe invatat si pe pozat :D !

Pachetul cumparat de mine este cel din imagine (a costat 1.990lei) :

6 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Sa-l stapanesti sanatoasa. Inca strang si eu bani pentru un DSLR..dar ma multumesc tot cu un Sony... spor si lumina buna:)

Jaded spunea...

@dudu: mersi frumos, sper sa am parte de el :) si iti urez si tie mult succes in a-ti achizitiona unul, chiar merita

dani spunea...

sa imi faci poze multe si frumoase iti urez :D

@Dudu: daca esti fan Sony, iti recomand DSLR-urile Alpha :)

Jaded spunea...

@dani: sa-ti fac de toate ...pozele ;))

Rares spunea...

Hello, vameso!:) Sa-l stapanesti sanatoasa! Daca auzi pe cineva ca vrea un DSLR, Canon 400D cu toate cele la el, grip, obiective, umblrela, trepied, geanta..let me know si iti comunic si pretul.

Anonim spunea...

break-a-leg