vineri, 25 aprilie 2008

Hai sa ne desprindem putin cu Sean Penn

Unul dintre filmele destul de recente care m-au impresionat - INTO THE WILD. Poate ca unii dintre voi il gasesc plictisitor, caci intr-adevar nu avem parte de scene de actiune furioase, ba din contra, ritmul este chiar incet, te lasa sa meditezi, sa reflectezi, sa iti inchipui pentru cateva secunde cum ar fi viata ta fara masina, fara telefon mobil, fara tv si pc, fara chipsuri si pizza, fara bani- doar strictul necesar, doar tu si lumea. Imi pare un pic prea idealist, cu toate ca filmul curge natural, fara pic de sfortare.

E greu sa crezi ca mai exista cineva in ziua de azi care sa se descurce fara toate acestea o data ce le-a avut (nu ma refer aici la cei saraci care tanjesc dupa un colt de mamaliga) , dar imi place tare mult ideea de a exista doar cu tine insuti, de a dansa cu stelele, de a mirosi pamantul, de a picta cerul si nu zidurile jegoase de oras, de a fi si PUNCT! Fara un scop anume, fara zbatare continua cu societatea, fara TREBUIE, fara birou si fum de tigara :)

Sper sa va placa filmul, peisajele sunt minunate - fac referire si la ele ptr ca alte pelicule castiga premii Oscar pentru asa ceva , vezi inutilul film Brokeback Mountain.

Cuvintele se imbina ca un puzzle cu imaginile, e un fel de mangaiere pe suflet, retina, timpan, minte..iti atinge simturile sau cel putin unul din ele. Sean Penn imi place ca, actor, dar m-a fascinat teribil ca regizor. Cred ca a facut o alegere buna si cu Chris McCandless in rolul principal.

Enjoy the beauty!

2 comentarii:

Anonim spunea...

l-am vazut in urma cu cateva luni. mi-a placut. la un moment dat, incepuse nitel sa ma plictiseasc dar mi-am revenit repede.

paste fericit, si sa pasti fericita! :)

v.

B spunea...

coloana sonora!
vedder!