miercuri, 18 martie 2009

ce am mai facut in ultima vreme. PE SCURT





1. Am fost la ruinele Manastirii Chiajna (se zice ca e blestemata, stiti filmuletul cu Bucuresti, 13 si cei doi tineri care au disparut..bla, bla) dupa o excursie lunga si mocirloasa pe la periferia Bucurestiului, am vazut si eu (cred) pentru prima data lacul Dambovita (cel putin de pe malul asta) si foarte, foarte, excesiv de foarte mult gunoi. A fost putin scary, dar....ce a iesit o sa vedeti mai tarziu :)



2. Radio Guerrilla m-a dezamagit vineri: am auzit o reclama la LIBERTATEA :O:O:O pe acest post, care se declara "quality" si cultural si care are ca motto: "Pentru ca ascultatorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor" .....nu pricep, sa fie criza atat de CRIZA incat Libertatea sa aiba reclama pe Guerrilla? :| dezamagitor si in acelasi timp foarte contradictoriu, target eronat si sper ca am avut eu auzenii...

3. Metropotam are un nou layout. Mai wide, mai aerisit, putin mai serios, cu un home-page mai lung si mai "site" style decat "blog" style..imi place si sper sa va placa si voua! daca nu, Bu Hu! :-??

4. Ii urasc pe meltenii din trafic, CARE se dau mari la volan atunci cand NU au permis si intra in tine pentru ca nu stiu sa faca o plecare din rampa. Evident, tot ei sunt cu gura mare...a fost greseala mea ca ma aflam in spatele lui. DOOOH!!!!


5. El m-a dus in varful muntelui Postavaru si mi-a dat drumu' . A fost o super senzatie si un panorama feerica si Mircea Badea e prost cand zice ca nu intelege de ce se da lumea pe schiuri sau cu placa :| si ca el nu ar face-o niciodata...ti-a expirat spagatu', Mirciulica! ;)

Un comentariu:

Livius spunea...

Pei ce a iesit? Cand vedem? Vreau sa stiu/vad. Hai te rooog zi-miiiiiiii