marți, 3 martie 2009

Dau 10 pliante cu reclame pe 2 ramuri de copac

Nu sunt eu cea mai eco dintre ECO, dar gasesc mai mult decat inutile pliantele care-mi sunt inghesiute in casuta postala.

In primul rand nu le citesc niciodata, cel mult ma uit sa vad de la cine sunt si le arunc direct in cosul de gunoi/hartii plantat langa lift. (poate ca una dintre cele mai inteligente chestii pe care le-a intreprins administratia blocului meu) In al doilea rand, este mega enervant sa-ti sune la interfon oamenii cu pliante, acesti postasi ai Praktiker, Real, Carrefour s.a. Si nu in ultimul rand, sunt 40 de pagini cu produse si oferte pe care le citesc poate doar cei trecuti de 60 de ani pentru ca nu au nimic mai bun de facut cu timpul lor, 40 de pagini care omoara un copacel pentru o cauza total aberant de superfluua!!!!!

La initiativa steleverzi, o sa-mi lipesc pe cutia postala un abtibild cu "Nu puneti reclame!" , iar aici te poti chiar dezabona de la pliantele pe care nu le citesti si care iti solicita un efort inutil.

Iar pe partea de marketing, spam-urile din cutia mea postala nu ma determina in niciun fel sa ma duc la Real sa-mi iau un kil de portocale sau sa-mi cumpar un ciocan de la Hornbach :| Prefer sa salvez doua ramuri dintr-un pom... :o3

3 comentarii:

ionu spunea...

Pot lipi si eu un abtibild pe casuta ta postala?:o3

Livius spunea...

La mine la bloc le lasa "curierii" pe masa la bodyguard. Cine pofteste la pliante sunt la liber. Interesant este ca spam-ul electoral scapa de vigilenta agentului de paza si tot in cutia postala aterizeaza.

Jaded spunea...

@ionu: de maine e si a ta ...pentru un an asa ;))

@liv: prin asta ai vrut sa subliniezi ca tu stai intr-un bloc d-ala smecher din ptm cu bodyguard la poarta, care te intreaba unde te duci, la cine si ce faci acolo si cand te intorci te mai intreaba o data, iar la plecare iti ofera si un pliant :|