vineri, 23 mai 2008

Momente pitice din viata lui Jean



--> tatutzul este back home dupa opt luni de navigare in tari straine unde exista Myrcea din plin
--> Tarom, companie de kko, pierde bagaje fara durere de cap
--> am absolvit o facultate, incredibil!..chiar au trecut trei ani si chiar am am reusit sa ma hotarasc asupra unei singure facultati :-j
--> detin o noua camera foto destul de desteapta si ma bucur in acest sens, cum ar zice unii
--> tiganii si italienii chiar se aseamana maxim, nu inteleg de unde atata ura din partea italienilor fata de fiintele gingase reprezentate de tigani
--> Da, exista matze asa mici la 5 zile!
--> zozo vorbeste din nou :)) ne bucuram de revenire ..
--> masina mea ar putea juca intr-o reclama. Ma simt onorata ;)) de la Pip vine ploaia...aa..ideea :D
--> vaca a innebunit teribil azinoapte la revenirea masculului Rosu
--> pasarela si pasajul de pe Stefan cel Mare arata ca si cum s-a lucrat cu cap si la noi in tara, pentru prima data dupa '89
--> Nu inteleg cum Campioana Romaniei la Fotbal nu are niciun jucator selectionat pentru Euro. Ce buni sunteti,mah! :-j
--> DN1 este superb in timpul noptii
--> iar eu plec la BV si voi ajunge in Sibiu

Niciun comentariu: