marți, 13 mai 2008

"pasiuni" comune




vorbeam acum o seara despre pasiuni comune intre cunoscutii nostri si mi-au venit in minte, facandu-si loc printre ziare, date si asociatii de jurnalisti:|, lucrurile "ălea" care ne plac amandurora fff tare..gen:

- muzica (veritasaga, placebo, suie etc.)
- Yo Mamma de pe VH1 :)))
- concerte
- cuba libre
- ion minulescu
- rulotele
- green tea
- London (primul film "vazut" la mine)
- dor de duca aka traveling all over the world , cum zici tu..e "din gena"
- cartile de vizita
- masinile (tot nu imi plac alea mari>:P )
- apa aka marea (it's in the WATER, baby! )
- brasooov 8->
- salitos si redds
- expirat
- Tatii :))
- vacile
- atitudini
- animal lovers
- gadget-urile (mele :D )
- plimbarile din noapte cu cainii in lesa
- perele =))
- reclamele luminoase (ai promis ca mi-o dai mie )
- ciocolata alba
- adam ferrara
- venele ..tale :X
- tablite de gat
- cookies de la nestle
- Casete cu BUG Mafia din copilarie :D
- viteza
- baschetul
- vafa de vanilie
- "sa fim rai" :">
- stelele
- tatuaje si pierce-uri
- Scena (fara fetele din ea >:p )
- drumul Brasov-Bucuresti
- brunetele :-"
- ecologia si iarba
- albastrul
- bosgorii NOT
- apa plata :D
- sa vorbim mult
- suberek :x
- cartea anului..oricare ar fi aia :))
- Tampa si I.O.R.
- sandvisurile de la Nicoli
- baticul meu mov
- supa cu galuste
- bisericuta din vama veche
- ........................
- ........................
- ........................
- NOI


The list can go on..fill in the blanks, bby ..

7 comentarii:

ionu spunea...

Strada Sforii, Prima Scoala Romaneasca, Belvedere(drumul de poiana),Tu

ionu spunea...

Ava adore, Cap ou pas cap, dr. pepper, puii mei, pricomigdale,cosmoragevoda, guerilla,ceai la cotroceni, albastru, hanoracul meu care tine de cald;))

ionu spunea...

Sms'urile, OCB'urile, Marea covrigarie "buzau":))

Anonim spunea...

un tico albastru cu numar de CT :-s 8-|

ionu spunea...

TU again!

Anonim spunea...

injuriile mele,
sexul anal

Annie spunea...

Nu stiu de sandvisuri si de bisericuta, dar in rest... i got them all in my list. Si mai si colectionez vacute.:D