joi, 12 iunie 2008

Cate-un pic din nimic , am zis!

din categoria aberatii la ore tarzii si pt ca tot, am vb mai devreme cu o prietena despre cum transimti mesaje absconse pe blog :O wow



...my "thing" list at this particular point:

-->am auzit cateva acorduri de chitara azi, aproape uitasem cat de bine suna o chitara acustica live si mi-a venit automat, in minte, "sunt fericit" de la tapinarii, de unde...

--> poate ca e discriminare, dar nu imi plac piticii - gen oamenii cu acest handicap, si tocmai de aceea resping videoclipul baietilor de la Tapinarii si dansul acela de "twin peaks" al piticului, dar melodia m-a obsedat all day long :-<

--> am observat azi un stereotip umblator pe strazile din Bucuresti, si in special pe stradutele dintre blocuri, in cartier: persoane de varsta a trei, masculi sau femele, in cazul femelelor acestea trebuie sa fie grase si tunse scurt (babe), plimband in lesa, in grupuri de cate doua sau trei, cainii-animale de companie hidoase, gen soricari si ei f grasi sau pechinezi forbidabil de enervanti si rai :| HIDOS!

--> am vizionat un film, pe care initial, credeam ca il vazusem deja (m-am inselat) care m-a impresionat: House of sand and fog..tragic scenariul, dar realist! Mi-a placut, si m-am ReIndragostit de Jennifer Connelly :X frumoasa femeie, buna actrita, bune filmele in care joaca si are roluri principale.

--> Mi-a zis Ana ca maine va avea loc "1.99 sau ceva la schimb", in Fabrica, incepand cu ora 18.00. Este un "targ" de vechituri, le-as zice. Poti intra cu 1.99 lei sau cu ceva la schimb. Ia de acasa o carte, un cd, o veioza, un gadget care nu iti mai place si a devenit "old and tired" pt tine si schimba-l pe ceva nou pt tine , dar vechi pt altii!!!!! Oare pot sa le dau monitorul vechi? :D

--> M-am saturat pana peste minte si par de subiectele la licenta, de ziare si publicitate, de presa, media, coman, ismm, presa, tci, rosca, mass-media, flux si reflux si NU pot sa inteleg cum TU ai putut sa adormi fara sa imi zici un amarat de Nbuna... perimte-mi sa ma exprim plastic: de kkt. puuuuuute :|

--> Don't say CAP if you are not capable of it. it's unfair and trivial!

--> o noua zi, o noua abordare, un nou subiect. Sa fie REMES!? MAILAT?! ELODIA!?!?! sau mai bine RR! :-&

2 comentarii:

Livius spunea...

Florin Salam - Dau licentza, simt ca mor.mp3

Anonim spunea...

iubita, eu vazusem house of sand and fog si ti-am zis ca nu mi-a placut. mi s-a parut tras de par.. si dezamagitor momentul de final cand ea sta in pat cu mosii aia doi morti :-s :-??

te-ai gandit vreodata si la anumite intrebuintari ale piticilor?8-|