vineri, 13 iunie 2008

Mi-am dat arama pe fata la Fabrica

Am incheiat ziua cu o vizita la Fabrica, pub care a gazduit o tema inedita in Romania, pe numele ei de scena "1.99 sau ceva la schimb". Dupa cum ma si asteptam, nu au fost foarte multe persoane -probabil ca nu s-a promovat destul si oricum este abia la inceput- dar cele prezente, as zice ca fiind de o calitate superioara:)

Treptele si mesele din pub erau acoperite cu diverse obiecte mai mult sau mai putin vechi, de la adidasi si bluzite, pana la cercei, papusi de carpa, reviste mai vechi, carti, stickere sau lumanari pe care le puteai lua "on free". Mi-a placut in mod deosebit conceptul introdus de "Biblioteca alternativa"- un stand cu albume artistice, de stiinta, geografice sau despre civilizatiile lumii, precum si alte carti care raspund la intrebari gen "cum s-a intamplat fenomenul x?" pe care le puteai citi pe loc, pe principiul "Biblioteca", ca apoi sa le inapoiezi. (Si eu care voiam sa plec cu unul :o3 )

Salitos, becks lemon, caini care nu erau la schimb, bob marley, fata cu parul de foc:p si doua proiectii de documentare.

Am dat la schimb cateva lucruri, printre care si busola mea pe care asteptam sa o folosesc at some point :-j si am luat 2-3 stickere, un album cu old stamps, un calendar american for improving you vocabulary before going to USA ;)) and the shit..il vedeti in poza :D


..prietenii ma accepta asa cum sunt. Eu SUG CLOVNI! :-??

4 comentarii:

Livius spunea...

You can suck yourself now \:d/

Anonim spunea...

caini care nu erau la schimb?
define that please, very curios :)

v.

Jaded spunea...

@vladp: venisera niste baieti de-ai locului[Fabbrica] cu doi caini mari, imbracati cu esarfe si eu am intrebat mai in gluma, mai in serios, daca ii schimba pe astia cu un caine vechi de 11 ani, spre ex. cainele meu :-j

They said NO :))

Anonim spunea...

ah, am crezut pentru moment ca fetele au facut un swap de baieti sclavi :) stii tu, men-biatches :))
ii mai gasesti in cluburile de fitze, alaturi de doamne puternice.

v.