luni, 9 iunie 2008

Electoralizarea caragialiana va prezinta stupiditatea romaneasca..in direct



Mai penibil de atat, cu greu gasesti..dar dupa cateva cautari in campaniile electorale de la noi, ai mari sanse sa dai peste lucruri si mai stupide, i guess.

Lucrez la o monitorizare a campaniilor electorale din mai 2008. M-am minunat ce fel de fel de minunatii le trec prin cap acestor zisi politicieni. Doar numele lor ma duc cu gandul automat la o realitate caragialiana, ca sa nu mai vorbesc despre limbajul de-a dreptul penibil, denumiri gen "Buldog" sau "Omul cu chitara", batai cu bate si sabii, alegeri anulate, tiganie, tras de cravata si dat pumn la ficatzel :x ih..si multe alte intamplari fascinant de seducatoare.

Am votat in primul tur, fiindca eu chiar cred in dreptul meu de cetatean si responsabilitatea sociala pe care o am..dar NOT, imi voi mai exercita acest drept NU in turul 2.

Campaniile politice in Romania sunt de toata jena: clipuri jenante (mi-e mie rusine de oamenii astia), certuri de mahala, tiganie, abuz de copii si maidanezi, nesimtire, si mai presus de toate prostia lor impartasita in direct la toate posturile TV romanesti. Vadim injura in direct, Orban e cel mai lingau personaj dintre toate, Oprescu un prefacut, Blaga e...Buldog :-??, iar Gusa si Diaconescu sunt mega fazi. Nu mai vb despre ceilalti candidati la primaria sectoarelor...:-j Vanghelie ofera manele, mici si bere si telefoane mobile noi cu nr. lui inscris pe cutie. "Alo, domnu eVanghelie? Am si eu o dorinta..as vrea sa ramaneti MUT like..forever..se poate? pliiiiiiz?;;) :o3 "

In Timisoara, politicienii unui partid minoritar au iesit la strans de gunoaie. De fapt, oamenii se prefaceau ca strang cu adevarat gunoaiele, in timp ce un cameraman in filma ca sa arate ce baieti cinstiti si cuminti sunt ei si cat bine fac societatii. Realitatea: acesti policieni aveau niste saculeti in care puneau gen bonuri de casa sau brichete aruncate, gunoaie ff mici, munca adevarata o faceau elevii de la scolile din Timisoara care tocmai iesisera la curatarea orasului. CE COINCIDENTA! :o

Aaa..si inca ceva. Ma uitam stramb in buletinele de vot cand am vazut cate partide exista in Romania si care chiar au intrat in alegerile electorale... Frumoasa tara, ma distrex maxim in ea!!!!!

2 comentarii:

Eugen Alexandru spunea...

Vorba lu Ciutacu e Dumnezeu clipul asta....am ras pe cinste...Rau e cu romanii.

nimeni spunea...

"corineee..hai sa facem baia mare"
"hai sa facem baia mare"..
si.."corine"..ramane infipt in scaunul lui..concluzia e una si buna..in romanica..daca ceva nu se rezolva de la sine, nu se rezolva punkt.