vineri, 16 ianuarie 2009

Coolio. ro - inspiratia ta pentru cadoul meu


"Ce ti-ai luat misto in ultima vreme?" te intreaba site-ul Coolio.ro. Am auzit despre acest proiect la Radio Guerrila si am intrat sa vad cu se "mananca". Coolio este un site pe care orice internaut isi poate face un cont si poate posta ce cadouri a primit in ultima vreme, ce si-a mai cumparat (de la chiloti si genti pana la gadgeturi), ce ar vrea sa primeasca de ziua lor (Wishlist) sau ce ar dori sa-si achizitioneze pe viitor. Mi se pare un site eficient, nu doar ca i-ar ajuta pe prietenii tai sa stie exact la ce cadou visezi de ziua ta, dar este si un bun market research, te ajuta sa compari preturi, obiecte, magazine. Are un pic de snobism la mijloc, dar lasand asta la o parte, coolio este chiar o sursa reala de inspiratie, mai ales, ca din ce am vazut pana acum, sunt lucruri (primite, dorite sau visate) foarte tari, definitorii pentru anumite personalitati si pasiuni. Evident ca nu o sa imi pun acum la wishlist ca vreau casa cu etaj si piscina si o masina sport, dar as putea pune poza unei console wii, sau a unei genti, sau a unei placi de snowboard sau mai stiu eu ce iti doreste fiecare (realizabil dpdv financiar).
Coolio functioneaza pe principiul I give u tips, u give me what i want. Tuturor ne place sa ne uitam in ograda altuia -ce si-a mai luat unu', altu', ne place sa fim oarecum la moda, sa fim "cool", e un proiect practic si interesant, sper sa prinda ideea. Oricum, faceti o vizita. E fun!

Un comentariu:

ionu spunea...

pai sa dai link spre wishlistul tau...:D eu am deja (aviz amatorilor)