sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Despre detergentii pe care-i scoti de sub fusta...


15 minute mi-am petrecut si eu azi in fata televizorului deschis si mi-a fost dat sa vad 3 reclame consecutive la diverse produse care scot ca prin farmec pete de cafea, iarba, ulei etc. Fie ca sunt reclame la detergenti de rufe, inalbitori sau produse de curatat gen Cillit Bang, Mr. Proper, alte minunatii, e musai ca ele sa urmareasca un scenariu tipic, in care apare o mama/matusa/prietena sau un nene cu sau fara muschi care are la ea/el o cutie cu detergentul respectiv. Da, stiu..ca publicitatea la detergenti este mega plictisitoare si 99% din ce vedem noi in Romania sunt niste povesti penibile si trase de par incat iti vine sa-ti torni detergent de vase pe televizor, dar mi-e frica sa ma gandesc ce o fi in capul alora care fac astfel de spoturi. De unde plm scoate aia sticla de Perwoll cand se afla la o petrecere de seara, intr-un club :O Come ON. Oamenii aia chiar nu gandesc niciun pic scenariile astea incredibil de ireale.... Ce persoana normala la cap se duce la un party cu detergentul la ea sau la recitalul lui fi-su ca sa scoata din sacosa sticla cu balsam de rufe? Sau cine intra in casa ta si incepe sa-ti zica "Dar vai, ce podele murdare ai! Incearca plmxxxxL!!!" Asa isi propun ei oare sa-si atraga consumatorii sau poate si-au stabilit vreun public tinta foarte credul sau pur si simplu retardat. D-asta am rezistat eu doar 15 minute.

as prefera o reclama ca cea din foto....

6 comentarii:

ionu spunea...

se prosteste poporul cu televizorul! sau macar se incearca....

Dudu♥ spunea...

Exceptand faptul ca au niste spoturi idioate nu sunt nici bune de nimic:))

Anonim spunea...

explicatia e foarte simpla!

asta e retzeta de succes atunci cand vine vorba de detergenti... e un tipar pe care il folosesc toti... de teama ca daca ar folosi alta idee, n-ar avea vanzari!

ce-i drept, a devenit destul de redundanta si idioata lately. primul care va veni cu o idee noua de reclama va avea succes garantat... parerea mea :)

Yatzi spunea...

uite o reteta perfecta pentru o reclama la un detergent. noroc ca e doar o gluma...

http://www.youtube.com/watch?v=cFqpEBjOQbA

Jaded spunea...

@yatzi: da, sincer..cred ca m-ar convinge mai degraba o astfel de reclama decat debitatiile inutile care se scurg pe tv-urile noastre:|

Anonim spunea...

Ai stat in fata tv-ului prea mult. Ai pierdut cinci minute din viata. Daca vrei sa castigi, uita-te la golul lui Radoi la Al Hilal. Stiu ca esti stelista si meriti acest lucru.