joi, 29 ianuarie 2009

Trei recomandari coborate de la munte

In urma unor restructurari survenite in viata mea profesioanla :-j , am decis sa dau o fuga pana la Brasov in timpul saptamanii. Concluzia: mult mai liber si mai aerisit in locurile de obicei pline in timpul weekendului, unde se inghesuie majoritatea bucurestenilor, fie ei anonimi sau vip-uri.
Trei locuri m-au incantat in mod deosebit, total diferite, provenind din medii hedoniste si sentimentale :p

1. Clatitaria "La Republique"- e o idee preluata din Franta, adaptata la Brasov. E un loc micut, intim, cu vreo 5 mese la etaj (destinat fumatorilor) si 3 mese jos de nefumatori ( + terasa pe timpul verii). Meniul include crepe sarate cu preturi intre 7-11 lei/bucata si crepe dulci care costa intre 5-17 lei/bucata, plus cafea si alte bauturi. Mi-au placut decoratiile specifice Parisului..le tour eiffel, le chat noir, un mic tablou cu arborele genealogic al regilor Frantei si alte obiecte menite sa aduca o felie din Paris pe Republicii din Brasov.
Din pacate, clatitaria asta nu s-a deschis inca si in Bucuresti. Mai puteti gasi una in Galati.

2. Am aterizat in alt domeniu..cel al tatuajelor. Yeah, i'm a big fan si nu-mi pasa prea tare daca sunt prea cool, prea la moda, prea extravagante, prea "ti-ai batut joc de corpul tau". Dunt fuckin care!

So... Salonul ELI Tattoo din Brasov. I-am facut o vizita scurta, mi-au placut cei doi artisti de acolo Calin si Gabi, foarte talentati, creativi, grijulii si cu multa, multa imaginatie...si o mana sigura si usoara ;).

Preturile
sunt mult mai mici decat in alte saloane, poti sa si negociezi cu baietii...dar oricum, sunt sinceri si corecti. Pentru un tatuaj de 10 cm2, care in Bucuresti, la faimosul Fashion Tattoo ai da in jur de 200 lei, aici platesti 80 lei.

Ca tot am vorbit de cei doi tattoo artists mai sus...iata aici pagina lui Gabi , el nu este doar pasionat de tatuaje, ci si de motociclete, fiind fotograf profesionist de motorsport. Celalalt component...Calin este membru al trupei de thrash metal - Mada Faca.

Niste artisti, baietii astia...nu-mi sunt prieteni sau ceva, pur si simplu, mi se par foarte buni in ceea ce fac si isi merita banii (care oricum sunt mai putini decat in multe alte saloane).

3. Antagonic..aproape. Expat Kids este gradinita Anei, sora lui. Avem de-a face si cu o chestiune personala aici, dar este imposibil sa nu te indragostesti de copiii arieni de la aceasta gradinita. Trebuie mentionat ca doar unul dintre cei 8 tanci este roman, ceilalti provin fie din tarile nordice, fie din Germania sau Franta.




Te-ai intreba cum se inteleg intre ei sau cu "educatoarele"? Well, minunat, avand in vedere ca ei pricep foarte bine engleza chiar si la varsta de 3-4 ani, chiar daca de multe ori raspund in suedeza, germana sau nu-ti raspund deloc:))




E un loc fascinant, bun pentru exercitii fizice si pentru destresare...iar copiii sunt deliciosi si mega pupabili.

El este Basti...cum sa-i rezisti? :X

6 comentarii:

Anonim spunea...

a-ti omis sa vizitati un copil daca tot a-ti fost prin Brasov:((( pe mine !!!!:P

ionu spunea...

@mihai n'am omis dar nu am avut prea mult timp:-s

ionu spunea...

@Jaded- nu sunt bulangica... ii raspund copilului... iar copiii au locuit in carca mea so... don't I get some?

Anonim spunea...

Binee mai ... data viitoare cand va prind prin Brasov va scot la o vodka in parc pe topogan :P

Jaded spunea...

@mihai: te asteptam la leganele cu sticla de absolut plus suculet de mere..

@ionu: esti proasta >:P u dont get any...u make ur own babies. BY YOURSELF!!!! :|

ionu spunea...

@Jaded-by my self? that can't de good... :(