marți, 20 ianuarie 2009

criza personala de plumb afecteaza rulmentii cranieni

Sunt momentele de panica in care nu te regasesti orice ai face si oriunde te-ai duce, in minte iti rasuna o melodie pe repeat, te substitui prosteste si neverosimil unui personaj de film/carte si incerci sa te eliberezi pentru cateva momente de viata ta...revii, te intrebi pana cand o sa dureze si ce vei face dupa?
Te macina incertitudinea, dar preferi sa dormi in latenta ta pastorala decat sa pui mana pe un ciocan si sa bati un cui, sa fixezi podeaua de lemn..putin putrezita, dar prea "trecuta prin viata ta" ca sa o schimbi. nu stii incotro te indrepti, nu ai viziunea unui bun manager strateg al propriei existente, nu ai nici cea mai vaga idee despre ziua de maine, despre 1 februarie sau despre ce esti tu, in esenta, la cei 20 si 2 de ani.
Te scufunzi in prioritati absurde, in decizii temporare, intr-o multumire de sine stearpa...si la sfarsit te intrebi "de unde sa-ncep?" De fapt, ti-e frica sa ramai in anonimat, dar ti-e si mai frica sa incerci sa scapi. Poate ca ideea de moarte te-ar incuraja putin, dar tu stii ca esti invincibil aici, tu stii ca tie nu ti se poate intampla niciodata. Filozofeala de cafea..e pentru oricine, criza in schimb, doar pentru cei care cred in ea cu adevarat;)

...un fragment de concluzii de cirese putrede rupt din copacul tradarii, in care se agata broastele ruginite din burta mea de plumb.

ti-ai pierdut timpul degeaba, fugi dupa el! ACUM!!!!!!


16 comentarii:

Anonim spunea...

woke up, wished that i was dead.. cant o data cu clipul, chiar daca nu am sunet

Livius spunea...

EMO

Jaded spunea...

@livius: da, imi lipseste "za blade"...de cand sentimentele toate..sunt ele emo? /:)

Livius spunea...

@Jean: De cand? Din '93 fireshte. "Poate ca ideea de moarte te-ar incuraja putin" DezEMOieste-mi asta daca poti.

Jaded spunea...

da frate, cand faci accident cu masina si te proptesti bine intr-o salcie in fata bisericii, in seara de craciun, nu te gandesti putin ca lucrurile in viata ta ar trebui sa se schimbe din moment ce totusi, ai trecut la cativa milimetri de moarte? well, ideea de moarte..te incurajeaza...sau cel putin pt o perioada. am i right? ce e EMO in asta?

Livius spunea...

@Jean: Zici ca esti Nikita la Kapatos. Eu iti zic ceva si tu ma iei cu altele chestii (not nice oricum). Moartea care te incurajeaza te duce cu gandul la SUICID, suicid care este foarte popular in randul comunitatii EMO. Poate ai vrut sa zici altceva si te-ai exprimat ambiguu. In orice caz moartea incurajeaza persoanele care si-o doresc sau cocheteaza cu ideea mortii.

Hermea spunea...

@Livius: chiar daca emo vine de la emotion/emotional asta nu inseamna ca tre'sa pui pe tot ce are legatura cu sentimentele, emotiile, etc. eticheta EMO. exagerezi! emo sunt aia care au o stare de sensibilitate si emotivitate permanenta, de cele mai multe ori fara vreun motiv anume sau nu un motiv serios, doar asa din teribilism. cat despre suicid si sinucigasi, moartea nu-i incurajeaza pe oamenii astia; tocmai, nimic nu-i mai incurajeaza.

Livius spunea...

@Mina: Unde vezi tu ca am pus eu eticheta EMO pe tot ce are legatura cu sentimentele?

Anonim spunea...

@livius: Zici ca esti Nikita la Kapatos (not nice oricum) si nu, nu m-am exprimat in niciun fel ambiguu, exact asta am vrut sa zic.."ideea de moarte de poate incuraja cumva", gen... "frate, mai bine fac asta azi poate maine mor" (poate nu e cel mai bun exemplu, dar este unul in care ideea de moarte te incurajeaza) fix la asta m-am referit..nush de ce ai spus ca emo...

Livius spunea...

@Jean: Ca sa iti dau tie ocazia sa povestesti accidente auto :-??

Jaded spunea...

@livius: nu stiu de ce te-a deranjat atat de tare, a fost un exemplu pe care-l puteai intelege cel mai bine si nu a fost niciun pic de ironie, ba din contra...voiam sa-ti demonstrez ca ideea de moarte te influenteaza cumva..in fine, sorry (pe bune) daca te-am ofensat cu ceva...

Livius spunea...

@Jean: Nu m-ai ofensat ptr ca EU nu am facut nici un accident.
Ok, nu esti EMO :)

Jaded spunea...

whateva....si daca sunt? macar ma "afectez" doar pe mine, nu si pe altii...

Livius spunea...

@Jean: Foarte bine, n-am zis nimic. Poate am "declarat" EMO admirativ :-??

Jaded spunea...

sunt convinsa:)) hai ca ma duc sa-mi vopsesc unghiile negre ;))

Livius spunea...

@Jean: Stay away from scissors :P