luni, 2 februarie 2009

Bean in locul lui Cezar la Suie Paparude


Cezar a venit asa cum a si plecat...usurel, tiptil, tiptil..Cezar a zis "adio" lui Suie Paparude, iar trupa are din nou un nou solist , pe numele lui Bean. Cezar Stanciulescu aka Junkyard a prestat timp de 6 ani pentru Suie. Personal, mi se parea ca stia sa faca show omul , din cate am vazut la cele cateva concerte la care am fost...well, too bad pentru mine si fanii lui Cezar.

Inlocuitorul lui este acest Bean care a experimentat cu
Blanoz, L`orcheste de Roche, Zuza Boys ( dancehall sound system) si pe care Dobrica si Michi au pus ochii de la BestFestul din 2008, in deschiderea caruia a cantat impreuna cu NSK.

Din cate am inteles, baietii au si o piesa noua impreuna, iar maine va fi prezentat oficial la MTV....si speram ca primul concert al lor in formula asta sa fie cel de la Brasov, dupa cum promite el. (mic promotor ce esti ;))

Lui Junkyard ii uram toate cele bune si sper sa-l mai vedem sus, pe scena....

7 comentarii:

Anonim spunea...

Your blog is very good, please open my blog

ionu spunea...

EXCLUSIV!!!!!

Jaded spunea...

dovada clara ca ne asculta astia telefoanele ..altfel cum de a iesit stirea asta inaintea mea :P eu si prosportul ce tot dam "exclusivitati" d-astea :))

Anonim spunea...

Pregatesc Vodka? se vine la Brasov?

ionu spunea...

@Mihai speram, speram

Anonim spunea...

respectele mele pentru bean [le are pe microfon :-j], dar suie paparude fara junkyard sunt caaa :-? ..o mancare buna fara o cola rece, gen..pacat ca a plecat.

Jaded spunea...

@costin: am inteles ca junkyard o sa fie maine seara in goblin..hehe, deci, omu' ramane pe scena. asta ma bucura..