luni, 9 februarie 2009

Candva un pamant neatins..Vama Veche - o istorie in imagini

Ultima luna este marcata de doua elemente ciudate...turbine eoliene si vama veche. Am tot citit/scris/auzit despre cele doua chestiuni care la prima vedere, nu au nimic in comun...well, they do! Spiritul liber, natura, verdele...(de oricare ar fi el) si poate unicitatea.

Gresit, nu mai e nimic unic cel putin intr-o directie..Vama Veche. Am fost de curand acolo, m-au coplesit tristetea si repulsia in acelasi timp. Un sat murdar, batjocorit, destramat sub ochii neputinciosi ai marii. Am avut destule discutii live si online despre "civilizarea" acestui sat, despre "salvarea" venita din partea lui Mircea Toma & co., despre asflatarea plajei NU A DRUMURILOR din Vama...in fine, nu la asta voi face referire in postul cu pricina, pentru ca deja m-am saturat de argumente destepte si atotcunoscatoare, ci la un trailer al unui documentar excelent facut de Jorj Theodorescu.

Un documentar care vorbeste nu prin cuvinte, ci prin "ceea ce a fost" candva acest pamant neatins... clipul imi aminteste tare de "The Beach" al genialului Danny Boyle...

"
Care este, de fapt, toata povestea acestui documentar? El este filmat intr-o perioada de doi ani, timp de aproximativ doua saptamani in fiecare august, in perioada Stufstock-ului. Fiind un proiect independent, finantarea, productia, regia, filmarea, sunetul si montajul, toate sunt facute de Jorj Theodorescu." via dob.ro Si nu este un manfiest pentru salvare!!!

injoy!








Un comentariu:

ionu spunea...

genial filmuletul... imi vine sa'mi iau campii... l'am vazut pe intuneric savurand o tigara and it all came back to me.... Vama Veche it's resting in pieces