marți, 21 octombrie 2008

Calatorie spre centrul pamantului



Am deschis ochii. E cald sub plapumioara ta prietenoasa. Pielea iti miroase a pat si a ciocolata. Ambalajele cu Mozart si portocaliile senzuale formeaza un mozaic pe covorul abia aspirat. "Baby, a crescut ceva pe Tampa", ai inganat mai mult adormit decat treaz...ti-am trecut degetele prin parul tau sarmos si ti-am dat un pupic gras.

cateva ore mai tarziu...

"Locul meu favorit din toata lumea?"...in bratele tale si daca nu acolo, atunci intr-o sala de cinema ;)) Locul tau preferat...e undeva sus, pasesti pe nori, cobori o padure, urci un deal si iesi intr-un luminis...acolo e capatul. Sunt cerul si emotiile, e frunza care se zbate nebuneste in bataia vantului din copacul posedat, e marginea pe care pasesti cu adrenalina, sunt camioanele mari vazute atat de mici, e parte din cel mai frumos oras din Romania, e cariera de piatra care zace in glasul muntelui. esti tu, soptindu-mi te iubesc.

A fost calatoria mea spre centrul inimii tale... amintiri din Brasov :)

Niciun comentariu: