miercuri, 29 octombrie 2008

Nu doar moldovenii... ;))



--->Uite ca se intampla si in Bucuresti sa fii mare nesimtit si indolent, mai ales cand vine vorba de parcari neReusite!!

--->Am preluat o mica stire de pe Cotidianul.ro de la o rubrica intitulata "Stirea ta", unde cititorii pot posta poze prin care sesizeaza anumite aberatii din trafic/administratia locala/ministere etc. Dupa cum stiti sau ar trebui sa stiti, Cotidianul este un ziar national, responsabil, important in Romania, asadar cred ca tine la statutul lui si isi modereaza informatiile primite de la cititori.

Totusi, iata cum se intituleaza un post: Un berbec care se crede la el in Arges si foto pusa pe site, pe Homepage:
Dar vaaaaaaaaaai, cata discriminareee... toti neghiobii din Arges, toti argesenii sunt tampiti, berbeci, cretini...ar trebui ca jumatate din argeseni sa dea in judecata redactia Cotidianul pentru ca au acceptat sa tina pe prima pagina o asa ofensa!!! vai, vai, vai...Cata discriminare..nu, Cristian?

2 comentarii:

nin spunea...

Draga Iulia, nu stiu daca o sa revii la blogul lui Cristi ca sa citesti ca nu ma simt in nici un fel ofensata de nimic. Am varsta la care stiu prea bine cine sunt eu si atat imi ajunge. Voi, ceilalti, copiii mei si prietenii lor ramane sa mai parcurgeti ceva drum din viata care v-a fost data ca sa nu mai fiti asa patimasi. Eu sper doar, foarte mult, ca tu si Cristi sa nu ramaneti suparati din cauza acelor discutii.

Jefe spunea...

@nin: ooo, isn't that just sweet
@iulia: chiar ai reusit sa-ti impui punctul de vedere cu postul asta :)