marți, 7 octombrie 2008

fara tine, cerul e prea sus

Periuta mea de dinti e singura. Ii e dor de periuta ta.

Fara tine, frigul a invins.
Am alunecat din bratele tale, adorm cu greu cand totul este incert.
Sunt imbracata cu tine, dar nu e de-ajuns. Cearsaful te-asteapta cuminte, fara cuvinte.

Mi-e somn si nu pot dormi. Un ceas barbatesc aruncat pe biroul albastru incarcat cu pastile si siropuri de tuse imi aminteste. Timpul n-o mai ia din loc, trece greu chiar daca eu incerc sa-l gonesc, il biciuesc si ma-mpunge inapoi. Esti omniprezent in mine...camasile si pantaloni tai inghesuiti in sertarul de jos, un trandafir ofilit intr-o vaza urata, cutia de parfum ascunde "calatoria" interzisa si tabla cu redbull din vama veche. Si Vero t-asteapta inapoi. Si Maria mica vrea sa te cunoasca.

Geanta ta zace pe podea, s-a imprietenit cu mingea de baschet. E dezordine in camera. E haos in mine. Trebuie sa te intorci sa te joci cu vopseaua furata. Asa ai promis...cand te intorci, ai promis ca va fi bine.

Printre atatea parfumuri si culori, te vad numai pe tine. Nu exist decat cand ma atingi. Vrei sa nu mai exist? :o3


Daca nu dragoste egala, atunci respect deopotriva. Respect us!

Un comentariu:

ionu spunea...

habar nu ai ce insemi pt mine... habar nu ai:-<