luni, 20 octombrie 2008

Sub dus



Mi-am facut un plan. In seara asta, la dush..planul se numeste: De Azi nu imi mai PASA!!!! (n.r.- o minciuna probabil, dar incerc sa-l pun in aplicare si sa-l urmez)

Asadar, de azi m-am hotarat sa-mi frang degetele inainte sa-ti mai ranesc intimitatea in vreun fel. De azi, nu mai vreau parole, messenger, hifaivuri si alte mijloace de comunicare cu gagicile pseudo-iubite de tine. De azi, tu decizi. Cu cine, unde, cum, de ce. Eu o sa fiu doar maimutica: i shall see no evil, i shall speak no evil, i shall hear no evil (cel putin din acest punct de vedere).
O sa incerc sa ma detasez, sa traiesc bine, vorba lu' domn' comandant de flota, sa ma fac fericita decat sa-mi ingrop zilele in incertitudine, paranoia si blue smiles... esti liber! asta inseamna "relatia deschisa" pe care ti-am propus-o... esti liber cu tine si fara mine...esti liber pentru orasul "albastru de supt Tâmpa", esti liber pentru cafele, pentru tari germanice, pentru spirtoase si narcotice, esti liber pentru "fata de pe Deal", pentru excursii ilegale cu masina, pentru pistoale si alte asemenea aberatii, pentru absolut tot ce vrei tu sa fii liber, dar nu pentru mine.

De azi nu mai raspund la "ce faci,tu, suflet trist?", de azi incerc sa-mi inabus gandurile si frustrarile si sa trec mai departe, pana cand, intr-o zi..voi afla si eu chintesenta relatiei noastre, adevarul empiric, si sensul ascuns pe care-l dai tu cuvintelor simple. wink.

Imi doresc maximum de succes in acest demers!!!!

11 comentarii:

ionu spunea...

m'ai ucis cu acest post.... ce spui tu aici e calea spre pierzanie.... nu mai poate exista "mai e un pic..." nu mai pot exista glumele, micile certuri... nu vom mai fii noi! cum ai zis si tu it's a matter of time!!!!
fii libera asa cum vrei. nu mai sta dupa mine... i'm =(( into a million pieces

ionu spunea...

Daca de azi nu'ti mai pasa... de azi incepe....

ionu spunea...

multumesc pentru tot... :x

Unknown spunea...

aa..unde nu-mi fierbe oala, stiu, dar cum am aflat de acest post (pe langa live feed)? Din statusul de mess! Pai ce ziceai mai sus? :p

Jaded spunea...

@sseb: what do u mean? /:) mi-e teama ca nu procesez sensul intrebarii tale..fii mai explicit, te rog:d

Anonim spunea...

Eu o sa fiu doar maimutica: i shall see no evil, i shall speak no evil, i shall hear no evil (cel putin din acest punct de vedere).



Asta e genialaaaaaaaa....te rog, spune/mi ca nu te ai inspirat de pe undeva

Jaded spunea...

@cristi: ba da ;)

Unknown spunea...

ah stai ca eu nu sunt o pseudo-gagica :D my bad!

@cristi: stii imaginea aia celebra cu 3 maimute, una cu mainile la ochi, alta la urechi si alta la gura? parca, parca, se leaga ceva :p

Anonim spunea...

omerta

LS:Alex

Anonim spunea...

cine e misterioasa "fata de pe deal" ?

Jaded spunea...

@irina: daca e misterioasa , iti dai seama ca nu o sa dau nume :)) altfel nu ar mai fi "misterioasa fata de pe deal" dooh