miercuri, 10 decembrie 2008

Aberantii sefi - la conducerea tarii


Am gasit pe RNA un ppt. cu aberatii terifiant de ilare varsate de gurile spurcate ale diversilor parlamentari romani, conducatori din fotbal sau "mari cantareti" ai muzicii romanesti. Inteleg ca nu este usor sa vorbesti in public, dar la asemenea absurditati coapte n-ai cum sa nu starnesti rasul, scarba si mila ...pentru tine..cetatean roman, care esti.

Iata cateva exemple:

Viorel Catarama(senator român în legislatura 1996-2000 ales în judetul Bacau ca parlamentar) : "Exista aici, în aceasta sala, tineri care au murit în revolutia din decembrie 1989"

Ion Iliescu(fost presedinte comunist
al Romaniei): "A garanta proprietatea înseamna a limita dreptul omului asupra proprietatii lui"

Gigi Becali (punct): "M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. În schimb Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa"

Loredana Groza (tiganca mai nou(?): "Sigur ca am auzit de El Niño. E numele unui cântaret de muzica latina, nu?"

Dumitru Dragomir(LPF-istul tata): "Am ajuns la o vârsta la care mi-am dat seama ca trebuie sa fiu cinstit"

Viorel Hrebenciuc(alt comunist psdist): "Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea când nu eram, în 1993"

....si lista continua cu Vanghelie, Hagi, Cornel Dinu, Costi Ionita.
Puteti downloada ppt.ul "Romani celebri" de aici. ENJOY!




Niciun comentariu: