joi, 25 decembrie 2008

Du-ma aiurea ....prin Paris

oare?
Plec..in cam 19 ore la Lyon.
Ma va tine de mana, imi va ceda locul de la geam din avion, va cara bagajul meu care va fi oricum mai greu decat al lui, asa se intampla de obicei, va avea grija sa fie conditii atmosferice bune ca sa putem decola...doar a promis! , ma va ajuta sa inteleg mai bine franceza..
...nu stim ce ne asteapta in Paris, nu stim ce vom face de revelion, nu stim daca ne vor ajunge banii pentru cele sapte zile si nici daca ne vom certa din diverse motive cretine, precum apa plata, caciula mea pe care o largeste sau tigarile lui, nu stim daca o sa facem tot ce voiam eu sa facEM, nu stim daca vom patina in fata turnului Eiffel sau daca voi spune dupa "Paris, je t'aime!" ca-n film, nu stim ce urmeaza dupa... dar vom fi doar noi doi si..atat. Primul revelion cu tine , primul revelion in paris, primul revelion fara prietenii mei...

Dincolo de clisee, de timp, de internet, de mess, de marketing, de GB, de soni, de masina mea, de programele cretine de la tv, de camera noastra sufocanta uneori, de blocul de vizavi, de fumuri si bucuresti, de frica de 2009....esti tu, french, wild and confident taking me far away.
Plec...in cam 26 ore la Paris.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ninge in paris?

Iulia spunea...

nu, dar e mega cancer:-s si cersetori romani la tot pasu' :-j ambasadorii nostri in franta ;)