vineri, 19 decembrie 2008

Recomandare din UK: It's all gone...and back


N-am mai facut demult o recomandare de lungmetraj pe aici.
Am vazut de curand, fiindca imi scapase pana acum :|, filmul "It's all gone Pete Tong" la sfatul ei. Este un film-documentar bazat pe povestea (i)reala a DJ-ului Frankie Wilde, actiunea avand loc in Ibiza. "It's all gone..." imbina muzica house cu un umor de calitate si cu accentul fenomenal al DJ-ului (fiind o productie UK-Canada) interpretat de acest crazy dude, Paul Kaye. Pe scurt, tipul ramane surd, baga coca la greu, are diverse tripuri, incepe sa duca lupte aprige cu "Cokebadger" (cel din foto) - un element surpriza al filmului si invata sa simta muzica dincolo de sunet, de auz... mi-a placut foarte tare partea asta - o mica lectie de viata, f originala! Enjoy!

Later update: povestea nu e reala, se pare, iar Frankie Wilde...nici el. (Wiki:the film takes measures to appear non-fictional, but Frankie Wilde himself is a fictional character.) Dezamagitor. totusi, filmul ramane unul bun. Merita vazut :D

Paul Kaye este si protagonistul emisiunii Strutter , un show tampit la MTV. E ticnit omu'!

4 comentarii:

Lheea spunea...

e un mockumentary, povestea nu e adevarata. in rest, filmul e ok dar daca vrei documentare adevarate despre muzica electronica ia "part of the weekend never dies" al celor de la soulwax/2manydjs, mult mai fabulosul "berlin calling" cu paul kalkbrenner, "A cross the universe" facut de baietii de la Justice sau daca vrei ceva mai softeanu, cu imagini frumoase si elemente de bucolica clasica ia "Heima" care vorbeste intr-o scandinava perfecta despre alde Sigur Rosi :)

Unknown spunea...

sountrackul e demential! cum ti-am vazut azi avatarul a inceput sa-mi sune in cap "i used to drink, i used to smoke.."

Jaded spunea...

@Lheea: intotdeauna o oaza de cunostinte. mersi de recomandari... o sa incerc sa le vad.

Anonim spunea...

vaaai! cum ai putut sa-l ratezi?! e mult prea tare! my second favourite after "Fight Club" :-)

sincer, am fost foarte dezamagit cand am aflat ca nu e inspirat din realitate :-(